Treceți la conținutul principal

Sekonda Autodate De Luxe

Ieri am intrat in posesia acestui minunat ceas Sekonda Autodate De Luxe. Acesta este echipat cu calibrul Poljot 2416 care are in plus ,fata de mecanismul Poljot 2415, o fereastra pentru afisarea datei . Caracteristicile tehnice ale acestui mecanism le-am adaugat mai jos: Mecanism
Poljot 2416

Mechanical lever movement
Automatic winding
Diameter: 24 mm
Movement height: 3.9 mm
Jewels: 29
Functions: hours, minutes, seconds, date calendar
Shock protection
Frequency: 18000 vph
Power reserve minimum: ~30 h

In rest va las sa admirati acest ceas in cateva poze.









Comentarii

  1. Buna ziua. Intentionez sa imi cumpar un ceas Aviator cu mecanism Poljot 2416. Imi puteti spune mai multe vizavi de calitatea lui (fiabilitate, precizie, etc).

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut. Poti sa dai un link exact cu ceasul despre care vorbesti? Eu am gasit ceas nou Aviator cu mecanism 2416 automatic de Vostok - un mecanism robust, fiabil si destul de precis in categoria lui. Poate ai incurcat cifrele calibrului si in loc de 2614 ai scris 2416. Calibrul 2514 este cu intoarcere manuala si 17 rubine. Daca vrei sa-ti cumperi ceasul Aviator Manual Winding A 2614-1223484 care costa 139€ eu consider ca isi merita banii - foarte robust, fiabil si precis.

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut. Si eu am crezut initial ca le-am incurcat :). Dar am verificat si e 2416. Intr-adevar, am facut niste sapaturi si l-am gasit si ca Vostok 2416. Imi plac ceasurile, dar sunt inca la inceput si e posibil sa le mai "scufund". Anyway, acesta este ceasul pe care vreau sa mi-l cumpar.
    http://www.smirs.com/product_info.php?products_id=1837

    Multumesc mult pentru raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  4. Din punctul de vedere al mecanismului ai sanse de 99% sa nu ai probleme tehnice timp de 10 ani. Nu stiu despre PVD coat cat de rezistent este si cum o sa arate peste 5-10 ani (trebuie sa te gandesti si la asta). Tie sa-ti placa si sa fii convins ca merita toti banii. De asemenea sa fii atent si la marimea ceasului - 44mm mi se pare extrem de mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mda, intr-adevar 44 mm este multisor. Eu am probat ceasuri de 40 si stateau ok pe mana; sper totusi ca 4 mm sa nu conteze atat de mult. Recent am avut un U-Boat de 50, dar l-am vandut unui amic tocmai din cauza asta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. am sters mesajul de mai sus deoarece facea reclama unui site romanesc care vinde o anumita marca de ceasuri.
    va rog frumos sa nu mai postati asemenea linkuri pe acest site.
    multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Aici puteti lasa un comentariu.

Postări populare de pe acest blog

Rodina - primul ceas automatic rusesc

Productia primului ceas automatic rusesc a inceput in anul 1956 la 1MChZ - First Moscow Watch Factory/Kirova - ce avea sa devina faimoasa pentru ceasurile Poljot. Aceste ceasuri erau inscriptionate Rodina pe cadran. Numele de Rodina inseamna "motherland" in engleza sau "patria mama". Ceasurile Rodina sunt echipate cu calibrul 2415. Acest calibru are la baza sa un alt calibru foarte cunoscut - calibrul 2408 Kirovskie - la care a fost adaugat modulul mecanismului automatic. Acest lucru face posibila atat armarea ceasului in mod automat, cat si manuala. In literatura de specialitate acest mecanism Rodina poate fi identificat si sub alte denumiri precum 2415A, yH-9M, 41yH. Datele tehnice ale acestui calibru - 2415 - pot fi vizualizate mai jos. Mechanical lever movement Automatic winding Diameter: 24 mm Movement height: 6,8 mm Jewels: 22 Functions: hours, minutes, seconds Shock protection Frequency: 18000 vph Daily rate from -/+45 s/day Power reserve minimum:...

Primele ceasuri demontate

Mai jos se gasesc primele trei ceasuri pe care le-am desfacut din curiozitate si din dorinta de a le repara. Primul ceas pe care l-am desfacut a fost un ceas Pobeda cu mecanism 2602 zim-pobeda. Inainta cu 20 minute/24 de ore. Am reusit sa-l desfac si sa pun la loc toate piesele, iar cand a venit randul balansului l-am scapat de la o inaltime de 5 - 10 cm de masa si spiralul s-a incalcit. Al doilea ceas pe care l-am desfacut a fost un Doxa cu mecanism 1147 ETA. Pe acesta l-am desfacut pentru a-i curata cadranul, dar rezultatul nu m-a multumit. Din moment ce am scos cadranul m-am incumetat in a demonta tot mecanismul pentru a vedea ce se afla sub puntile acestuia. Mai jos sunt cateva poze cu etapele parcurse pentru a remedia defectul. Al treilea ceas a fost un Seiko Chronograph cu mecanism 6139. Problema pe care o avea acest ceas era aceea ca acul indicator al minutelor chronographului nu era fixat pe 0 iar secundarul chronographului se oprea la secunda 58-59. Si daca tot am desfacut si ...

Poljot 3133

Inainte de a prezenta o serie de poze cu un ceas Poljot in care se gaseste acest mecanism Poljot 3133, consider necesara prezentarea catorva date istorice si tehnice despre acest calibru. Ceasurile Poljot echipate cu calibrul 3133 au fost luate in spatiu cosmic de catre cosmonauti din Rusia, Germania, Franta, Ukraina. Un asemnea ceas a obtinut recordul de cel mai lung zbor spatial din istorie. Cei care au vazut mecanismul Poljot 3133 si un mecanism Valjoux 7734 vor putea observa existenta unor asemanari, dar si deosebiri ce exista intre aceste doua calibre. Asemanarile se datoreaza faptului ca in anii 1970 rusii au cumparat linia de productie pentru mecanismul Valjoux 7734 de la elvetieni. Mecanismul Poljot 3133 are cateva imbunatatiri fata de varianta elvetiana, si anume: +5 rubine - 23 rubine fata de 17. +batai pe ora 21600 fata de 18000. Alte diferente intre cele doua calibre sunt vizibile la o verificare amanuntita la: punte balans surub fixare levier stop/reset sistem de schimbare...