Treceți la conținutul principal

Vostok Europe Lunokhod

Vostok Europe este o firma situata in Lituania. Ceasurile acestei marci sunt echipate cu mecanisme automatice Vostok facute special pentru aceasta.
Mecanism automatic calibrul 2432 si numar de referinta 5335017.
Cateva date despre acest ceas:
• 32 rubine
• Secundar central
• Indicator 24 ore bicolor
• Autonomie 31 ore
• Antisoc
• Rezistenta la apa 10 ATM
• Data calendar in dreptul orei 6.00
• Carcasa 43 mm
• Latime curea 22 mm
Iar mai jos poze cu acest mecanism desfacut.































Comentarii

  1. Oancea Lucian Cristian16 mai 2010, 00:45:00

    excelenta aparitia ceasului care are si curea originala de piele. as dori sa stiu cum a-ti reusit sa invatati in domeniu? posturile dmv sunt documentate amplu. cum procedez sa aflu informatii despre ceasurile mele? am 3 atlantice, 3 doxa si 1 adriatica la acest moment... mail wadder_romania pe yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-am trimis un mail cu raspunsuri la intrebarile tale

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Aici puteti lasa un comentariu.

Postări populare de pe acest blog

Rodina - primul ceas automatic rusesc

Productia primului ceas automatic rusesc a inceput in anul 1956 la 1MChZ - First Moscow Watch Factory/Kirova - ce avea sa devina faimoasa pentru ceasurile Poljot. Aceste ceasuri erau inscriptionate Rodina pe cadran. Numele de Rodina inseamna "motherland" in engleza sau "patria mama". Ceasurile Rodina sunt echipate cu calibrul 2415. Acest calibru are la baza sa un alt calibru foarte cunoscut - calibrul 2408 Kirovskie - la care a fost adaugat modulul mecanismului automatic. Acest lucru face posibila atat armarea ceasului in mod automat, cat si manuala. In literatura de specialitate acest mecanism Rodina poate fi identificat si sub alte denumiri precum 2415A, yH-9M, 41yH. Datele tehnice ale acestui calibru - 2415 - pot fi vizualizate mai jos. Mechanical lever movement Automatic winding Diameter: 24 mm Movement height: 6,8 mm Jewels: 22 Functions: hours, minutes, seconds Shock protection Frequency: 18000 vph Daily rate from -/+45 s/day Power reserve minimum:...

Primele ceasuri demontate

Mai jos se gasesc primele trei ceasuri pe care le-am desfacut din curiozitate si din dorinta de a le repara. Primul ceas pe care l-am desfacut a fost un ceas Pobeda cu mecanism 2602 zim-pobeda. Inainta cu 20 minute/24 de ore. Am reusit sa-l desfac si sa pun la loc toate piesele, iar cand a venit randul balansului l-am scapat de la o inaltime de 5 - 10 cm de masa si spiralul s-a incalcit. Al doilea ceas pe care l-am desfacut a fost un Doxa cu mecanism 1147 ETA. Pe acesta l-am desfacut pentru a-i curata cadranul, dar rezultatul nu m-a multumit. Din moment ce am scos cadranul m-am incumetat in a demonta tot mecanismul pentru a vedea ce se afla sub puntile acestuia. Mai jos sunt cateva poze cu etapele parcurse pentru a remedia defectul. Al treilea ceas a fost un Seiko Chronograph cu mecanism 6139. Problema pe care o avea acest ceas era aceea ca acul indicator al minutelor chronographului nu era fixat pe 0 iar secundarul chronographului se oprea la secunda 58-59. Si daca tot am desfacut si ...

Poljot De Luxe

Dupa lungi cautari am reusit sa intru in posesia unui exemplar Poljot De Luxe Automatic cu 29 rubine. Acest exemplar a fost produs undeva intre anii 1963 si 1975 la 1MChZ - in traducere libera Prima Fabrica din Moscova - care avea sa devina mai tarziu fabrica Poljot. Numele Poljot inseamna zbor. Aceasta schimbare de nume are loc dupa anul 1961, anul in care Yuri Gagarin devine primul om in spatiu purtand la mana un ceas Shturmanskie facut de 1MChZ. Din dorinta de a-si face cunoscute capacitatile tehnice, precum si succesul spatial 1MChZ, acum Poljot, a lansat doua mecanisme noi si anume calibrul Poljot 2415 - Orbita care a intrat in productie in anul 1962 si calibrul Poljot 2416 - Cosmos cu data care a intrat in productie in anul 1963. Aceste mecanisme pot fi intalnite doar in seriile "De Luxe" ale marcii Poljot. Aceste mecanisme au fost proiectate in totalitate de inginerii fabricii Poljot, insa datorita costurilor mari de productie fabrica a fost nevoita sa renunte la produ...